Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (1598)

ZASEDACÍ MÍSTNOSTI - Služební Kanceláře

ZASEDACÍ MÍSTNOSTI - Služební Kanceláře

NEFORMÁLNÍ ZASEDACÍ MÍSTNOSTI
Úklidová Firma pro Kanceláře

Úklidová Firma pro Kanceláře

Starsnett Services vám nabízí služby úklidu kanceláří v Paříži, které zahrnují především: - zajištění, aby byly kanceláře zcela čisté a dezinfikované - provádění úklidu v těžko přístupných oblastech (za nábytkem, místa s počítačovými kabely,... - provádění technických a jednorázových údržbových úkonů (šampónování koberců, údržba parket,...) - čištění a sušení oken - údržbu zelených ploch: to zahrnuje sběr odpadků a papírových, skleněných... zbytků - renovaci fasád: zajišťují ji specializované firmy, které pracují zejména s vysokotlakými čističi, které používají písek. - uvedení podlah do původního stavu (odmaštění skvrn, odstraňování nátěrů, leštění, krystalizace...)
Úklid kanceláří Paříž 75020

Úklid kanceláří Paříž 75020

ÚKLID KANCELÁŘÍ PAŘÍŽ 75020
RIVA - Kancelářské skříně se skládacími melaminovými dveřmi

RIVA - Kancelářské skříně se skládacími melaminovými dveřmi

Dveře posuvných skříní Police: 1 Rozměry: V 810 x Š 1200 x H 430 mm Nábytek: plochý Deska: melamin Dveře: melamin Tělo skříně - Z ocelového plechu laminovaného 0,8 mm, tvořícího monoblok. - Epoxidový nátěr s minimální tloušťkou 40 mikronů. - Podpora na podlaze je vyrobena s nivelačními prvky z protiskluzového PVC. Police - Vyrobeno z ocelového plechu laminovaného za studena o tloušťce 0,8 mm s epoxidovým nátěrem s minimální tloušťkou 40 mikronů. - Police skříně s vyztužením Více velikostí, barev a modelů. Vyrobeno na míru v Portugalsku
Prodej kanceláří Paříž 16 (75016) PORTE DE SAINT CLOUD - Hledat nemovitost

Prodej kanceláří Paříž 16 (75016) PORTE DE SAINT CLOUD - Hledat nemovitost

Dostupnost: 31/01/2024 Celková plocha: 117 m² Finanční podmínky Cena: 1 060 000 € Včetně poplatků: 6 % Ref: LR1-5140 Celkem: 117 m²
Služba internetového back office - Důvěřujte zkušenému poskytovateli, abyste outsourcovali správu vašeho

Služba internetového back office - Důvěřujte zkušenému poskytovateli, abyste outsourcovali správu vašeho

Hledáte specialistu na správu internetového back-office? Médiphone Téléservices je agentura, kterou potřebujete pro provedení všech nezbytných úkonů v oblasti obsahu back-office a aktualizace vašich webových stránek. Důvěřujte našim odborným znalostem pro všechny vaše externí služby v oblasti správy back-office nebo zákaznických vztahů. Neváhejte nás kontaktovat pro více informací.
Kancelářské školení - Školení Excel

Kancelářské školení - Školení Excel

Školení Excel vás naučí, jak zadávat, počítat a jasně prezentovat svá data pomocí organizovaných a dobře formátovaných tabulek. Různé nástroje pro analýzu a simulaci vám pomohou činit informovaná rozhodnutí, podložená kontingenčními tabulkami a stylizovanými grafy. Nabídky a faktury: Snadno sestavte své nabídky a faktury pomocí rozbalovacích seznamů a vyhledávacích funkcí Excelu. Objednávky od dodavatelů: Snadno připravte své objednávky pomocí vaší databáze položek a databáze dodavatelů. Sledování objednávek: Sledujte své objednávky a termíny tím, že si naplánujete připomenutí pomocí vizuálních upozornění. Řídicí panel: Využijte své historické údaje jejich analýzou k řízení vaší firmy s cílem předvídat a činit správná rozhodnutí.
Zahraniční kancelář

Zahraniční kancelář

Všechny funkce, profesionalita a technologie zahraniční kanceláře, ale s nulovými náklady na strukturu. Služba „4.1 Zahraniční kancelář IT“ vám poskytne externí zahraniční kancelář, která je připravena spolupracovat v průběhu času na dosažení vašich cílů spojených s exportem. Plusy: - Vysoce kvalifikovaný personál s jazykovými dovednostmi / rodilí mluvčí. - Znalost, jak přistupovat na německý trh, aby se cítili jako doma. - Schopnosti a nástroje potřebné k zachycení informací a požadavků od zahraničního uživatele a vnímání jeho potřeb. - Denní dostupnost pro konzultace s firmou ohledně technických nebo interních aspektů.
Úklid Kanceláří

Úklid Kanceláří

ÚKLID KANCELÁŘÍ V BERLÍNĚ – PRO ČISTÉ FIREMNÍ A KANCELÁŘSKÉ PROSTORY
Použité modulární kanceláře - Modulární použité pro kanceláře

Použité modulární kanceláře - Modulární použité pro kanceláře

Specialista na prodej použitých modulárních budov a prefabrikovaných bungalovů, nabízíme mnoho modelů modulárních kanceláří. Ideální pro krátké dodací lhůty, výhoda použitých modulárních budov spočívá v jejich okamžité dostupnosti: Úspora času spojená s úsporou prostoru! Naše použité modulární kanceláře mají rozlohu od 15 m² do 200 m², a v závislosti na potřebách našich klientů také reagujeme na větší prostory (kontaktujte nás). Cena našich prefabrikovaných kanceláří se může pohybovat od 20 do 50 % levněji než u nového modulárního řešení. Úprava obytných prostor našich modulárních budov je velmi důležitá pro optimální pracovní komfort, ať už se jedná o open space, zasedací místnosti nebo více recepčních prostor. Naše modulární kanceláře jsou navrženy pro všechna prostředí, která přijímají veřejnost. Robustní a snadno udržovatelné, prodáváme největší značky na trhu modulární výstavby, jako jsou Cougnaud, Algeco, Solfab...
Žádost o energetický štítek pro komerční nemovitost - Žádost o energetický štítek pro vaši komerční nemovitost, kancelář nebo budovu

Žádost o energetický štítek pro komerční nemovitost - Žádost o energetický štítek pro vaši komerční nemovitost, kancelář nebo budovu

Chcete požádat o energetický štítek pro vaši obchodní budovu, kancelář nebo objekt? Pak vám může MVOPro pomoci. Působíme po celé České republice a neúčtujeme žádné poplatky za cestu. Energetický štítek je štítek, který je podle RVO povinně dodáván při prodeji a pronájmu budov. Od roku 2008 je energetický štítek potřebný pro vaši budovu. Až od roku 2015 se stal energetický štítek skutečně povinným. Pokud vlastníci budov při prodeji, pronájmu nebo předání budovy nemají energetický štítek, vystavují se velkému riziku pokut až do výše 20 250 €. Od 1. ledna 2023 musí každá kancelářská budova větší než 100 m2 mít minimálně energetický štítek C. Energetický štítek je měřítkem pro budovy, které ukazuje, jak úsporná, ekologická a energeticky úsporná budova je. Také obsahuje informace o výkonech objektu a použitých materiálech při výrobě.
Daňová adresa pro firmy v Castellónu - Flexibilní virtuální kancelář

Daňová adresa pro firmy v Castellónu - Flexibilní virtuální kancelář

Domicilace společností, obchodní delegace a/nebo daňové sídlo v centru Castellón za 29,95€/měsíc. Vaše návštěvy, telefonáty a korespondence budou zajišťovány naším sekretariátem. Nejlepší služba pro živnostníky, profesionály, malé a střední podniky, obchody a firmy v Castellónu. Personalizovaná, na míru šitá a flexibilní služba. Okamžité uzavření smlouvy. Tým profesionálů k vašim službám za nejlepší cenu. Přístup do kanceláří a zasedacích místností v profesionálním a útulném prostředí.
Dohled nad kancelářemi

Dohled nad kancelářemi

Když přemýšlíme o kanceláři, jsme často vedeni k tomu, abychom zvažovali pouze aspekty úzce spojené s typem činnosti nebo služby, kterou vykonává, aniž bychom správně ocenili data a elektronická zařízení, která jsou v ní obsažena pro vykonávání služby nebo činnosti, jež jsou jádrem organizace. Mysleme na papírové archivy: jsou zvlášť vystaveny riziku požáru. Umístění v budovách s vysokou koncentrací lidí a následný nedostatek kontroly přístupu je vystavuje vysokému riziku vniknutí. Díky oknům, dveřím a vstupním portálům mohou být snadno porušena. Služba aktivního dohledu 24/7 předchází poškození a krádežím, protože díky vždy funkčním a neporušitelným zařízením nainstalovaným kolem sledované oblasti je okamžitě detekována přítomnost vetřelců. Operátor připojený na dálku aktivuje všechny ochranné systémy určené k odrazení pachatelů.
Úklidové služby - Úklid průmyslové, kancelářské nebo obytné budovy

Úklidové služby - Úklid průmyslové, kancelářské nebo obytné budovy

Specializovali jsme se na dvě možnosti čištění. První možností je provádět čištění ze země. Při této metodě používáme lešení, žebříky nebo jeřáb, abychom se dostali k místům, která je třeba vyčistit. Naši zaměstnanci jsou například pomocí košového jeřábu transportováni do značné výšky a tímto způsobem dosahují i vzdálenějších částí budovy. Druhou možností je čištění objektu pomocí horolezeckých technik. Náš vyškolený tým disponuje potřebným vybavením a bezpečnostními prvky, aby mohl požadované služby provádět co nejlépe.
Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek

Vývoj stolních systémů pro mezinárodní výrobce
Přestěhování kanceláří - Letecká přeprava, Námořní přeprava, Silniční přeprava

Přestěhování kanceláří - Letecká přeprava, Námořní přeprava, Silniční přeprava

Technická schůzka je organizována za účelem analýzy potřeb, zdrojů a akcí, které je třeba podniknout. Následuje vytvoření operačního plánu, který zahrnuje náklady a termíny. Příprava a plánování jsou skutečně klíčové pro úspěch stěhování kanceláří. V den D provádíme ochranu podlah, stěn, dveří a dalších specifických předmětů v odchozích a příchozích zónách. (Izorel desky, rigidní rohové lišty, vlnitý karton a bublinkové fólie). Poté poskytujeme obalový materiál pro ochranu stěhovaných věcí. Každý kontejner je označen typem přepravovaného předmětu a přesným místem určení. Křehké nebo specifické komponenty mají zvláštní ochranu. Pokud je to nutné, můžeme demontovat a znovu sestavit vaše věci nebo zřídit specializovaný tým pro přepravu těžkých předmětů.
Kancelářská služba: Čistění textilu jako atraktivní zaměstnanecká výhoda

Kancelářská služba: Čistění textilu jako atraktivní zaměstnanecká výhoda

Služba Jonny Fresh Office, exkluzivní prádelní služba pro zaměstnance společnosti, je nabídkou pro zaměstnance, která udržitelně zvyšuje spokojenost zaměstnanců.
Kancelářské gumové razítka, guma, automatická - Výroba zcela přizpůsobených gumových razítek

Kancelářské gumové razítka, guma, automatická - Výroba zcela přizpůsobených gumových razítek

Dostupné v různých velikostech, můžete vytvářet a přizpůsobovat své kancelářské razítka s několika možnostmi inkoustu: červená, černá, zelená a modrá. Dosáhněte výjimečného výsledku tiskem svých plně přizpůsobených gumových razítek.
Sklad s Kancelářskou Budovou

Sklad s Kancelářskou Budovou

Klíčové kancelářské budovy se skladem. Promyšlené prostorové koncepty, ekologická dřevěná konstrukce a maximální energetická účinnost. Rychlé provedení projektu s garantovanou pevnou cenou a termínem.
Návrh Kanceláří a Prodejen - Architektura, Interiérový Design, Řízení Projektů a Bezpečnost na Staveništi

Návrh Kanceláří a Prodejen - Architektura, Interiérový Design, Řízení Projektů a Bezpečnost na Staveništi

Studio nabízí integrovaný design soukromých a komerčních prostor, provázející klienta od projektových rozhodnutí až po dodání díla.
CI Kancelářský Design - Designová Služba - Návrh CI Materiálů a Dekorací pro Interiéry

CI Kancelářský Design - Designová Služba - Návrh CI Materiálů a Dekorací pro Interiéry

Korporátní design (CD) - zcela individuální - ve vaší kanceláři a obchodních prostorách - na zdi nebo na recepci v lobby, na koberci, ve výzdobě oken, na židli v čekárně - bez ohledu na to, zda na látce, nábytku, zdi, podlaze nebo stropě - dnes už lze (téměř) každý materiál individuálně upravit pomocí digitálního tisku a digitalizované technologie. Unikáty s vaším profilem - vašimi hodnotami společnosti, s vaší historií. Designérka CI-Office B Spielvogel vám pomůže v úsilí o co nejpřívětivější uspořádání vaší obchodní výbavy pro zákazníky i zaměstnance - jako marketingový a personální nástroj - pro reprezentativní venkovní reklamu i pro interní udržení zaměstnanců.
Analýza Akustiky Místností pro Kanceláře

Analýza Akustiky Místností pro Kanceláře

Hlučné a neklidné kanceláře nebo videokonference, kde neslyšíte vlastní hlas, jsou nyní minulostí. Každá místnost může být akusticky optimalizována, aby v ní bylo možné produktivně pracovat.
Úklid kanceláří pro profesionální pracovní prostředí

Úklid kanceláří pro profesionální pracovní prostředí

Údržba čistoty vašich pracovních prostor má velký vliv na první dojem vašich klientů. Proto, abyste pečovali o svou značku, musí být vaše kanceláře neustále čisté. Tento úkol můžete svěřit našemu týmu úklidu. Čisté a dobře udržované pracovní prostředí také vytváří pozitivní a příjemnou atmosféru pro vaše zaměstnance. Důvěřujte našim kvalifikovaným technikům, kteří vyčistí vaše prostory a nabídnou vašim zaměstnancům prostředí, které podporuje produktivitu a pohodu.
Destruktor kancelářských dokumentů IDEAL 3104

Destruktor kancelářských dokumentů IDEAL 3104

Existuje v modelech pro řezání na vlákna (C/F) a pro křížové řezání (C/C). Otevření 310 mm přizpůsobené formátu A3. Ničení CD/DVD. Automatické zapnutí/vypnutí pomocí senzoru. Praktický zásobník s úchopovou rukojetí o kapacitě 120 litrů. Nábytek z vysoce kvalitního dřeva, umístěný na kolečkách. Řezací blok z speciální oceli. Robustní a prachotěsný pohonný systém. Splňuje evropské bezpečnostní normy CE. SPS – Systém ochrany a bezpečnosti: Bezpečnostní panel řízený elektricky na úrovni otevření; Elektronické vícifunkční ovládání EASY-SWITCH s uživatelským vedením pomocí barevných kódů a světelných symbolů; Automatický návrat a zastavení v případě nadměrné tloušťky; Automatické zastavení v případě plného zásobníku; Elektronická ochrana dveří pomocí magnetického kontaktu; Dvojitá ochrana motoru; Režim nulové energie. ECC – Elektronika Otevření: 310 mm Napájení: 230 Voltů / 50 Hz / jednofázové Výkon motoru: 340 Wattů Rozměry (VxŠxH): 930 x 538 x 470 mm Hmotnost: 52 kg
Pronájem Kanceláří - Asi 10 minut od Letiště a Gare do Oriente

Pronájem Kanceláří - Asi 10 minut od Letiště a Gare do Oriente

S plochami od 8 do 65 m2, moderními, elegantními, s přirozeným světlem a dobře vybavenými, naše služba pronájmu kanceláří poskytuje vynikající pracovní prostředí, v naprostém bezpečí a soukromí. Vzhledem k rozmanitosti řešení, která nabízíme, a naší flexibilitě, můžete změnit kancelář tak, aby vyhovovala vašim potřebám, s pohodlím zachování stejné adresy. V Lisboa Biz můžete počítat s širokým souborem základních služeb, na jedné faktuře, které vám zaručují konec měsíce bez dalších překvapení. Adresa pro vaši sídlo nebo pobočku Recepční služba Přístup do zasedacích místností Elektřina a voda Klimatizace Pevný internet a wifi Využití lounge zóny Úklid kanceláří a společných prostor
Kanceláře - Skladové kanceláře

Kanceláře - Skladové kanceláře

Recepční kanceláře a správa skladu
VTeam GbR Inženýrská kancelář

VTeam GbR Inženýrská kancelář

Plánování a měření Naše plánování • Plánování odpadních vod (novostavby a rekonstrukce) • Plánování silnic • Zpřístupnění obytných a obchodních oblastí • Hydrodynamické výpočty kanalizační sítě • Objednání koordinátora SiGe + SiGe plán • Sběr dat pro GIS systémy Naše služby • Vytyčování • BFR měření • Digitální měření budov s přesným zobrazením deformací • Facility management (FM) speciální služby pro bytové společnosti v oblasti správy volných ploch • Geoinformační systémy (GIS) • Měření kolejí • Průmyslové měření • Inženýrské měření / monitorovací měření od vysoce přesného monitorovacího měření (< 1 mm) po hrubé vytyčení • Katastr vedení od katastru kanalizace v průmyslových velkých zařízeních po správu v obci • Satelitní měření (GPS) od vysoce přesného postprocessing měření v pevných bodech po terénní porovnání v režimu RTR-GSM
Údržba kanceláří

Údržba kanceláří

Společnost D&J Nettoyage Multiservices je firma poskytující více služeb v oblasti úklidu a čistoty, která sídlí v Rueil Malmaison, ale působí po celém Île-de-France jak pro jednotlivce, tak pro firmy a veřejné instituce.